Harmonogram spotkań w roku akademickim 2023/2024

22 listopada 2023

Marek Małolepszy, Politechnika Łódzka

Matematyka i Chat GPT – początek rewolucji czy krótkotrwały zawrót głowy?

6 grudnia 2023

Eliza Jackowska-Boryc, Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie

Krytyczne myślenie – rzecz wrodzona czy nabyta? Czy przekonania nauczycieli wobec krytycznego myślenia mają wpływ na wyniki uczniów?

24 stycznia 2024

Marcin Karpiński, Szkoła Edukacji PAFWiUW, Warszawa

Małgorzata Zambrowska, Akademia Pedagogiki Specjalnej, Warszawa

21 lutego 2024

Katarzyna Chmielewska, Agnieszka Łukasiewicz, Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy

13 marca 2024

Barbara Barańska, Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie

20 marca 2024

Anna Rybak, Centrum Kreatywnego Uczenia się Matematyki, Uniwersytet w Białymstoku

17 kwietnia 2024

Daniel Wójcik, Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie

22 maja 2024

Agnieszka Krause, Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu

29 maja 2024

Tomasz Szwed, Akademia Nauk Stosowanych w Raciborzu

19 czerwca 2024

Monika Czajkowska, Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *